I miss your love .

Orkar inte skriva så mkt idag så här kommer en kort sammanfattning om dagen...

- Skolan, 8:45. Började me projekt x2 , sen syslöjd då vi höll oss ganska lugna efter förra gången då vi blev utslängda.... behöver nog inte säga mer ... ;) Sen va de lunch då vi satt i matsalen och busade loss lite.... :| Sen So och sist No.

- Drog sedan upp till centurm med Jessica, Madde, Sofia, Emma, Linn och Stefan. och så åker jag, Jessica, Madde och Sofia till göteborg.. i tåget påväg dit så började vi fula oss och låtsades som om jag och madde inte kände jessica och sofia, och så satt dom o typ sanckade om oss och vi om dom... haha, fråga inte, hade lite ryck.. men jag och madde slutade när jessica och sofia började prata om att dom va transor och att nåns kuk höll på o bli hård elle nåt sånt? :O haha. Spanade sen runt lite och så.. jag köpte ett par shorts på Topshop, riktigt najss ju ;)

- Träffade sen Linn, Emma och Jonte.. drog och käkade på donken och sen va de hem som gällde.. kom hem typ 20:10 elle nåt, och nu sitter jag här.

- Ska snart sova för ja mår inte så bra så :/

Jag e så fruktansvärt avis på Emma och Sophia ... just nu sitter dom i göteborg och kollar på BJÖRN GUSTAFSSON!!!!! :| Era jäävla lyllosar asså ;) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0