It feels right .

Måndag idag, och skola....

Det hela började me att jag försov mig, så kom typ till skolan 9:30 elle nåt.. hade NO då ja lämnade in min Teknik inlämning, gött! Sen hade vi SO, då ja lämnade in min SO-inlämning om andra världskriget, underbart gött o va klar me båda nu ju.. sen hade vi lunch och sen engelska då jag och emma skulle skriva på våran redovisning om USA, men de gick ju inte så bra... vi satt mest o spanade runt lite på internet och kollade på Björn Gustafsson på Youtube, Åsa ( Vådran lärare ) blev ju lagom glad när ja mölar på as högt ljud.. men de e sånt hon får ta ;) haha. Nee men seriöst, hon fick lite ryck på mig (A) Efter de så hade vi språkval och precis när vi ska sluta så säger Åsa : " Kan alla tjejer i 9a2 stanna kvar lite efter lektionen? " o så börjar hon me " Vad va de som hände på syslöjdslektionen i torsdags? " O så kollar självklart alla på mig ...... :| haha, nee men vi hade ba lite kul på lektionen och blev utslängda av nån surkärring men vafan, lite kul måste man la få ha elle? ;) Men men, denna dagen avslutades med att vi hade bild, då vi skulle måla av nån ljusstake? haha, slutade 15:40. Kommer hem och chillar lite, sen blev de till o plugga och göra bullar ( ska ha "bullprov" på onsdag i skolan ) Syrran tyckte iaf att dom va goda :) hihi. Ska snart lägga mig tror ja, e sjukt trött idag asså.. vet inte varför men :O

A heart is not to play with,
a heart is not a toy.
But if you want to break it,
give it to a boy..

Dagens låt: Chris Brown - I Needed You.

Bilden : Från sommar - 07 i Hamburgsund, tagen från en helikopter.
Ta mig tillbaka..

image381

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0