It hurts with every heartbeat .

20 sanningar om mig:


1. Jag vill ha en orm.
2. Jag gör bort mig väldigt ofta. ( Fast brukar bjuda på de )
3. Jag vill bli fotograf.
4. Jag har världens bästa familj. ( Även fast mina föräldrar e skilda )
5. Jag vill flytta utomlands och plugga när jag har gått ur gymnasiet.
6. Vin är nått jag absolut inte dricker.
7. Jag sover med minst 5 kuddar.
8. Jag har världens bästa kompisar. Ni betyder allt <3
9. Jag klarar mig inte utan min mobil.
10. Jag hatar spindlar.
11. Jag har boxats.
12. Jag har gått hos en psykolog.
13. Jag är en "natt människa" .
14. Om jag inte skulle bli fotograf så skulle ja vilja bli massör.
15. Nått jag inte klarar av att äta är fiskbullar, usch!
16. Jag hatar mitt utseende.
17. Jag har aldrig varit i Stockholm.
18. Jag älskar havet.
19. Har pool, hos pappa.
20. Jag har aldrig vält med min moppe.

image412


Kommentarer
Postat av: sophia

haha micha, du dricker vin men du tycker inte om det! :D

2008-03-29 @ 17:14:48
Postat av: H

du hatar spindlar, men porrar loss med andra småkryp ;) haha

2008-03-29 @ 20:51:09
URL: http://neverendingstories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0