With you ..

Då va de måndag igen dårå..

Det började me att vi hade samling. Då de inte hände så mkt, vi typ snackade om vilka som skulle va me på loppisen på söndag? haha. Jag ska inte va me, går ju inte efter lördagen... ;) Blir ju fest hos mig me tjejerna då ju :) Men men, efter samlingen så hade vi no, so och lunch. Efter lunchen så va de engelska som gällde och sen språkval..... jaaa, ja tror inte att ja behöver säga mer än : (ursäkta mig) :| hahahahaha! de va nog de sämsta idag asså :O Sist hade vi bild då vi skulle måla av varandra.. haha, jag suger fan på o måla . Maria kände nog att stämningen behövde livas upp lite så hon kommer där me ett suddigum och en sopborste och så skulle hon leka brännboll me detta.... jaa, hon missade suddit ett antal gånger och när hon väl får till de så e de inte suddit som flyger åt helvete utan hela jääävla sopborsten ( förutom handtaget som e kvar i Marias hand.... ) :| ......... Slutade typ 15:25 idag, går hem och käkar lite.. går sen ut en stund och går. Fixar också så att fotobutiken ska köpa in ett motljusskydd till min kamera :) Skulle egentligen ha fotat Jessica, Madde och Sofia imon men de blev inte så tyvärr :/ Får ta de nån annan gång ;)

Nu vill jag avsluta detta inlägget med att citera en god "vän" till mig....
Som på ett patetiskt men ganska ärligt sätt försöker fjäska till sig ett G i Spanska genom att skriva följande till en lärare på ett spanskaprov..

" Alltså seriöst, jag suger! Men (ursäkta mig), jag hatar spanska, Tyvärr. Jag är dålig på det och så har vi bytt lärare 5 gånger. Jag orkar inte plugga när det gäller spanska men annars brukar jag plugga. Hur tror du jag klarar mig på gymnasiet? Men jag vill iallafall ha G, så jag skall försöka plugga lite // MVH XXX "


Kommentarer
Postat av: sophia

Micha, vi måste kolla BJÖRN GUSTAFSSON på lördag ju! annars tar jag livet av mig!

Vem har skrivit detta brev? :|

2008-03-11 @ 09:57:18
Postat av: Micha

hahahah jaa, de klart att vi måste göra, kan ju inte missa de ;)

jadu, jonas stendal heter han... :|

2008-03-11 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0