You make me smile ..

Sitter o kollar på andra avenyn just nu.. de e ganska bra faktiskt ^^ hehe. Idag så började dagen me att vi hade idrott då vi spelade fotboll, röv och rugbyfotboll? haha. Sen skulle va ha matte men våran lärare va inte där så fick hade en vikarie. För de första va hos sen, sen så höll alla på och fula sig vilket slutade me att vikarien blev utelåst ur klassrummet och vi satt där inne o flummade som fan. Men till slut så kom källman och låste upp för vikarien.. resten av lektionen ( typ 30 min elle nåt? ) så kollade vi på film eftersom att vi inte hade nåt o göra.. Slutade vid 11 och då drog jag och Emma hem till mig. Men sen fick vi ett litet ryck så gick ut och träffade Jakob en snabbis, sen gick vi o handlade lite och gick sen hem till mig igen. Gjorde pannkakor, pluggade lite på våran engelska redovisning och sprutade pommac ute på min balkong, kom lite på grannarnas uteplats oxå.. hahah (A) Detta e liksom våran grej ;) haha. Sen framåt sex tiden körde jag och mamma emma till centrum, hon skulle till rasmus. Sen åkte jag och mamma till skolan, skulle ha nått möte om våran klassresa osv.. gick ju ganska okeey.. Åker hem till pappa en stund och fixar me lite saker där, kommer hem typ vid nio och går o duschar.. och nu sitter ja här, ska snart sova.

Skål emma! haha ;)

image382

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0