Fredag hela veckan,

Ooh yeah, nu e de äntligen helg ! underbart som fan.

Kort sammanfattning om idag :

- Skolan, började med att ja skrev lite på min svenska uppgift och gav den till åsa.

- Sen satt vi i datasalen, skrev lite till på mitt so-arbete om Kubakrisen.

- Jag och Per hade nationellt prov i engelska, muntligt. Det allra sista provet i engelska på hela 9.an, ooyeah!

- Lunchen tillbringade jag,emma och maria hos mig . Dom körde min moppe fram och tillbaka uppe i höga, haha .

- No, skrev på våran no uppgift. Jag, jossan, boe, olliver, andreas och robin jobbar med vindkraftverk. Vi ska skriva / bygga ett vindkraftverk.

- Matte, då vi övade på lite olika saker.

- Sist så skulle vi haft idrott, men niklas hade teori ( för dom som ska göra idrottsprovet ) vilket jag inte ska så jag stack hem istället.

- Packade lite saker jag skulle ha hos pappa och åkte till honom.

- Har varit här och chillat, kollat lite på tv och så. Klippte också gräset, haha.
 
- Jag och syrran badade i poolen för första gången i år. Jag va i först ;) hähä. de va kallt! men uppfriskande, hehe.

- Nu sitter jag här och väntar på att hockeyn ska börja, Sverige-Kanada . Heja sverige ;) haha

Bilden : Jag och syrran. Jag älskar dig <3


image470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0