Girlicious.

Igår va en riktigt chill dag.. Började skolan 8.45 då vi hade idrott, matte då vi hade vikarie .. det slutade med att vi kollade på The Simpsons Movie. Rast i över 1 ½ timma. Då jag och Hanna gick upp till centrum och köpte glass, gött nu när de e så varmt ute :) Sen skulle vi egentligen ha haft engelska men Åsa sa att man fick gå ut istället om man ville, så jag,Hanna och Per gick upp till centrum (igen) och köpte varsin dricka, de blev Pepsi Max för min del.. göttgött ! :) Sen satt jag och Hanna och gjorde klart våran engelska uppgift om Slipknot .

Idag så började de med film, faktiskt fortsättningen på The Simpsons Movie. Efter de blev de film på so.n, lunch, språkval, hkk då vissa skötte sig bättre än andra... haha. kan ju sammanfatta lektionen med, vetemjöl och kakao överallt... golvet + på folket. haha..... :O Sist hade vi svenska då jag och Hanna redovisade våran engelska uppgift om Slipknot, gött att de är över nu :) . Kommer hem, sover lite.. mådde/mår inte så bra just nu.. Lite yr i huvet emellanåt, illa mående och ont i huvet... Får hoppas att de blir bättre imon iaf :)

Nu ska jag kolla på Sex And The City och sen sova.

Dagens låt : Slipknot - Duality <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0