My life turned around but I'm still living my dreams .

Måndag idag, och ny vecka.. alltid lika segt att gå upp på morgonen.
Dagen börjar med att vi hade nationella prov i matte, den sista. så jääävla gött! Sen hade vi no då vi började planera vårt bygge. So då vi satt i datasalen och skrev på vårat arbete, för min del va de om Kubakrisen. Sen va de lunch, engelska då hela lektionen gick åt att sitta i klassrummet med hanna, emma, maria, coffe, per och felix. Jaa, va säger man? Folket goes fucking wild and crazy ! haha, de va länge sen ja skrattade så mycket faktiskt. Efter de så satt jag och skrev början på min saga jag ska skriva i svenskan, åsa diggade början skarpt och de kändes kanon ;) hähä. Sist så hade vi bild, sen slutade vi. Kommer hem o chillar lite, fixar så att pappa fick ta hem min moppe den ska på lagning imon, går ut och går lite och pluggar. Nu sitter ja här och spanar lite på CSI.

Här kommer de lite bilder som jag tog i helgen ( Bättre sent än aldrig ) haha.

          

         

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0