My tattoo .

Ja, jag har inte skrivt på ett tag nu men nu kommer de lite uppdatering om de senaste dagarna.

- I måndags var det bara skola, börja 8:45 och sluta ca 15:00, skulle egentligen ha slutat 15:40 men fick gå tidigare ;D hehe. Kommer hem och pluggar lite.

- Tisdagen så vaknar jag vid 8 tiden, e sjuuuuuuukt nervös ( Skulle tatuera mig då ) Käkar frukost och fixar mig lite. Mamma kommer sen och hämtar mig vid 10 tiden, vi åker till kungsbacka och vid 11:30 så ligger jag där inne hos tatueraren. De gjorde ont att göra de men jag blev sjukt jääävla nöjd asså :D Och det tog inte så lång tid heller, bara 30 min. Men de som va dåligt va att de va dyrt, 1100 kr för 30 min. Men de e sånt man får ta ;) hehe. Den blev ca 6-7 cm hög och 8-9 cm bred.

- Idag så va ja först hos läkaren i borås, har ju fått problem me min vänstra höft. det blev ju bättre där en period men nu har det blivit sämre igen :/ Kommer sen hem och går till skolan vid 11:10 tiden och Slutade vid 15:00. Nu ska jag strax plugga plugga och plugga... sen blire Sex and the city och sen sova .

Här kommer det en bild på tatueringen :)

image472

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0