Sol, Värme och Sommar .

Det är äntligen fredag, så underbart !
Idag så va de ju skola... näst sista "arbets dagen" i skolan för min del, så jäääävla underbart gött asså !! I vilket fall som helst, skolan började med att jag satt i ca 2 lektioner och gjodre klart mitt lapptäcke i syslöjden, jag blev riktigt nöjd asså :) Efter de så satte jag och Linn oss och gjorde det allra SISTA nationella provet i hela 9.an, muntligt i svenska. De kändes bra :) Sen va de lunch, no så jag, Boe, Jossefin, Olliver, Robin och Andreas hade no redovisning om vindkraftverk, göttgött ! Sen skulle vi egentligen ha haft matte och idrott.. men eftersom att de skulle ha varit våran sista mattelektionen i hela 9.an så hade våran mattelärare ( Ola ) bestämt att vi skulle gå hem till honom och fika . De va riktigt nice, vi fikade, hade trevligt och hade frågesport.. haha. Efter de så fick vi sluta. Kommer hem till mamma fixar lite saker och kör sen med syrran hem till pappa. Väl hos pappa så snackade vi lite om va som skulle hända.. Jag damsög poolen osv. Sen blev de till att ta ett dopp, de va hur gött som helst ju.. 22 grader ;) På tal om "grader" det va ju fan 30 grader i skuggan idag... fatta va varmt ändå :O men så sjukt gött.



Det är inte långt kvar till Skolavslutningen nu.. Ungefär såhär kommer mina sista dagar att se ut :

Lördag (31/5) - Åka till göteborg me familjen och fira min mormor :) Emma "neger" Karlsson kommer hem från Spanien oxå, saknat henne som fan :)

* Söndag (1/6) - Chilla, Sola och bada tror ja .

* Måndag (2/6) - Min sista "arbetsdag" i skolan, ska göra klart min svenska uppgift och sen läsa upp den för en 5.a , ska bli riktigt skönt, eftersom att just den uppgiften är det ända jag har kvar att göra i 9.an ! Efter skolan ska jag packa.

* Tisdag (3/6) - 9a2 åker till Örebro, tåger går från Borås 10:03 .

* Onsdag (4/6) - Örebro med klassen.

* Torsdag (5/6) - Vi kommer hem från Örebro, vid 10 på morgonen. Är sen lediga resten av dagen :D

* Fredag (6/6) - Chilla elle så blir de till att vara med nån/några elle festa :)

* Lördag (7/6) - Samma som ovan ? hähä.

* Söndag (8/6) - Sola, bada? haha.

* Måndag (9/6)- Alla kamratstödjarna i 9.an åker troligtvis till Liseberg, fan va gött ;)

* Tisdag (10/6) - SISTA DAGEN I SKOLAN! Då vi troligtvis inte gör så speciellt mycket.. städar ur skåpen ba osv .. Bal sen på kvällen för alla 9.or :)

* Onsdag (11/6) - SKOLAVSLUTNING PÅ MORGONEN ! :D

Jag längtar så........ !!

Nu ska jag dra och kolla på film och sen sova. Har mycket framför mig de sista dagarna nu, som sagt.. hehe ;)
Sov gott, pusshej .



Dagens låt : Cascada - Faded <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0