Tatuering .

Heejheej.

Idag började skolan me att vi hade matte, snackade lite om hur de gick på nationella provet igår, de gick bra för min del , hehe :) Sen hade vi so, då vi hade förhör , de gick oxå bra.. efter de så satt ja och åsa ( min lärare ) och snackade om betygen. Hon sa att ja hade en stor chans att höja mig till MVG i svenska, jag ska bara göra en sak till. Fan va gött asså :D Sen hade vi HKK, då jag och L.B lagade mat, de blev riktigt gött asså. Fick också reda på att ja kan höja mig i HKK me ;) hähä. Och sist hade vi svenska, då jag satt och spanade in lite texter och så till den uppgiften ja fick. Slutade vid 15:10 tiden, drog hem, käkade, pluggade, tränade, duschade och nu sitter jag här och kollar på Top Model . Ska nog snart sova, e riktigt trött asså.

Fick reda på att ja får tatuera mig oxå, ska ringa dom imon och beställa tid :D

Kommentarer
Postat av: emma

men vad har jag sagt till dig om att tatuera dig på könet?!

2008-05-07 @ 21:56:09
Postat av: Micha

hahahha jadu, men nu blev de så iaf ;) åhåh

2008-05-07 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0