This is how i feel .

Tjeena.

Igår blev de inget festade för min del. va först i skolan, gick sen hem, vid halv 4 så kom Emma med lille Linus, fan va söt han va asså :O Vi gick ut och lekte lite på lekplatsen, gölligöll :) Sen gick ja hem och käkade, samtidigt som Emma och Linus gick hem . Vid halv 8 så kommer ja till dom igen, vi nattar Linus och ger honom välling. Sen sitter vi och spanar på film, The Last Kiss hette den, sjukt bra film ! Och sen så kollade vi på Sverige Pussas och Kramas,  sen va ja tvungen att gå hem. Mötte sörran på vägen hem också.

Idag vaknade jag typ halv 11, tog de chill ett bra tag. Städade sen lite i mitt rum, va ju räääätt stökigt så ^^ haha. Sen pluggade jag, gick ut och sprang och gick sen till gymmet. Kom hem och duschade, kollade också på Sanningens Ögonblick , de e ganska kul o sitta o kolla på de.. hähä.

Nu ska ja ladda ner lite musik och sen sova, får se va som händer imon.. vill festa men vet inte om de e nått, får kolla upp de tills imon ;) hehe.

Puss

image446

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0