You're the only one I've waited for .

Torsdag idag, tänk va veckorna bara går fort.. snart e de helg igen :) hehe.
Skolan började idag med project och jag, emma och maria va i syslöjdssalen, sydde lite på våra saker och så. Sen andra project lektionen så skulle de ha varit möte för kamratstödjarna, men de blev inget så satt i datasalen istället. Sen hade vi syslöjd, och eftersom att de inte gick så bra förra gången vi hade de så hade åsa och elisabeth bestämmt att dom skulle va där och kolla så att vi inte blev utslängda elle låste ute läraren..... jaa, de gick fan bra, helt otroligt men de funkade. haha. Sen va de lunch och rast i en timma, då jag,emma,maria och nanja gick upp till krogen, emma skulle hämta sin lön . sen blev de glass , hihi ^^ So då ja i satt i datasalen och skrev på mitt arbete , om kubakrisen. Blev nästa klar ju, ska typ ba skriva egna reflektioner och lite sånt , sen e de klart. Det sista vi gör i so.n i hela 9.an, fucking underbart! Sist så va de no, fast ja va ba på den lektionen i typ 10 minuter. va tvungen att gå sen för jag skulle till sjukgymnasten, kollade min höft och så.. den har ju blivit bättre så de känns kanon :) Resten utav dagen har ja ba chillat, pluggat och kollat på "Sanningens Ögonblick" och nu sitter jag här och kollar på "Dirty, Sexy, Money"

// M.



It's hard to say I'm sorry,
it's hard to stand here alone.
You're that someone,
I can't get you off my mind.
It's hard to say I miss you,
it's hard to stand here alone.
You're that someone,
I just hope that you're all right.

I miss you more than ever ...

Bilden: Matt Pokora .

image469

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0