Find me in tha club!

Gaah, sitter här och har PMS på precis allt, allt är ju fel..!

... Igår va de skola, usch för att gå upp tidigt igen :/ Men de va inte så farligt sen när man väl kom till skolan och fick träffa alla goingar igen, hehe :)  Va i skolan 09:00 - 16:05, tog sen bussen hem 16:35 och fick gå hem i regnet, eftersom att mitt paraply hade gått sönder när jag gick till bussen på morgonen.... *Tummen upp för de* (Y) På tal om igår, va hos skolsyster och pratade om mina såkallade "hjärtklappningar" och hon sa att det beror på stress, så nu måste jag stressa ner lite granna.. Dessutom så hade jag lågt blodtryck så ja skulle ta de lungt de närmaste dagarna och så.

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva lite på min svenska novell som ska vara klar på torsdag, hej.



Dagens låtar:

Lady Gaga - Poker Face



Flo Rida - Don't Know How to Act


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0