Fototävling, here I come!

Jag va precis ute och gick me mamma när min mobil ringer,
kände inte igen nummret så tänkte: " Vem är detta?"
Jag svarade, hörde en tjej röst säga att hon ringer ifrån "Kulturföreningen"
Först så fattade jag inte riktigt varför hon ringer mig,
men sen när hon säger att jag har skickat in bilder till
 fototävlingen i Bollebygd så fattar jag direkt vad det handlar om.
Hon säger det att jag har blivit utvald till en av de 13 bästa (utav 160)
Vilket betyder att jag kan antingen vinna 3000,1000
eller ett hederspris (vilket jag inte riktigt vet vad det är än)
Men iaf, på Lördag klockan 11:00 i biblioteket i Bollebygd,
då får jag veta vilken plats jag kommer på. Be there! ;)
Gud va nervöd jag är, vill ha lördag nu!

Önska mig lycka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0