I want it that way .

Dagen började med att klockan ringde 05:30, fyfan så äckligt segt att gå upp så tidigt! :S Humöret va la inte på topp sådär på morgonkvisten, va trött, frös som en gris och va allmänt seg. Och bättre blev de ju inte sen när jag kommer till Borås, och ska ta bussen till skolan, va händer inte då? Jo, buss helvetet fuckar loss och dörrarna går inte att stänga, så där står man och fryser och knör bland massa fölk. De tog ett tag innan busschaufören kom fram till att det inte gick att åka i den bussen så vi fick gå ut och vänta på nästa buss.. Va änna lite lagom trött och kall när jag kommer till skolan, men gott folk.. allt blev så himla mycket bättre när jag hade kommit in och fick träffat alla underbart goa människor :) hehe. Skolan började iallafall klockan 08:10 med Mediekunskap, sen va de dags för englska och sen lunch. Fick gå tidigare från lunchen och drog in till stan där ett mycket otrevligt möte med en provtagerska väntade, som alla vet så är jag otroligt nålrädd. Men måste säga att denna gången gick bättre än förra. Kommer tillbaka till skolan framåt 12:45 och kom lagom till filmningen, jag, Emelie, Charlotta, Fidde och Nico skulle göra en egen film (visserligen på 1 minut men det är alltid nått ) De gick fruktansvärt bra måste jag säga, tyckte att jag och Charlotta va grymt duktiga i första scenen ;D haha. Efter detta så hade vi Multimedia, då vi tydligen hade prov? Haha, lyckat Michaela, du vet inte äns när du har prov ;) haha. Nee men de va inte så farligt, de va mest sånt som vi ska kunna vid detta laget, om Photoshop och Flash. Men jag fick världens hjärnsläpp när jag satt och höll på i Flash, kom fan inte ihåg hur jag gjorde ett Movie Clip, fick lite halvt panik men de löste sig till slut. Gick lite tidigare och han därmed med 16:10 bussen hem. Resten av dagen har jag tränat, duschat och pluggat på matteprovet imorgon. Påtal om morgondagen... den kommer att bli mycket intressant vill jag lova.. Ni ska få se, jag ska fan klara detta asså, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0