Insatiable .

Hello snöggingar!

Dagen började med att jag tog bussen till Borås, precis som vanligt.
När vi hade kommit fram till badhuset så stannar bussen och
 säger att han inte han köra oss längre än så.
Ingen fattar riktigt varför förens man kom ut ur bussen och
 såg allt kaos som va på Södra Torget, helt galet ju!
Det stod bussen precis överallt, man kom inte fram nånstans. :O
All trafik hade stoppats helt, pga. att det var så jävla halt ute på vägarna
men det va ju vissa bussar som tydligen inte
 hade fått veta att all trafik va stoppad,
så de kom allt fler och fler bussar som körde in på Södra Torget,
vilket gjorde att det va helt knökfullt.
Så fick ta och gå till skolan,
kommer ca 10 minuter sent till Mediekunskapen.
Efter de så hade vi sen Engelska följt av lunch.
Sen va de dags att klippa våran musikvideo,
haha jadu.. måste säga att vi är ganska sjuka, men de va grymt kul! :)
Sen visade alla sina filmer för resten av eleverna och läraren,
fick positiv kritik på våran musikvideo, vilket kändes kanon :)
Sista lektionen hade vi Multimedia,
och precis innan jag ska gå så kommer Emilie in
med sin pojkvän och börjar pressentera folk för honom,
och så kommer hon till mig och säger:
- Detta är Michaela. Det är hon som gillar penisar...
Vilket resulterar i ett totalt asgarv.
Haha, jadu.. va kan man säga mer än tack Emilie,
det uppskattar jag, det värmer att veta att du har så höga tankar om mig ;)

Ge mig lördag nu! :)



Dagens låt <3


Kommentarer
Postat av: Pörren

HAHA! förlåt då :$

Jag ville säga det om mig själv men det hade ju låtit dumt.

"Hej älskling, jag är Emilie och jag gillar penis. " ;)

Så det gick ut på dig istället ;D

2008-11-27 @ 21:56:14
URL: http://regnstaden.blogspot.com
Postat av: Micha

hahaha de e lugnt, tog inte illa upp ;) De är ju så vi låter hela dagarna i skolan så ;)

2008-11-27 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0