Livet leker baby!

åååh, underbar dag det har varit idag asså!
Skolan började med att vi hade svenska som sen övergick till Matte,
då vi hade prov i potenser, det kändes riktigt bra måste jag säga :)
Sen va de lunch följt av Samhäll då vi kollade på filmen "Dead man walking"
Och sist så hade vi idrott då vi hade, ja nog det jobbigaste passet i hela mitt liv.
Det var stenhårt från början till slut, men de va så värt de..
Efteråt så kommer instruktören fram
och säger några riktigt uppmuntrande ord till mig, vad ska man säga?
Det kändes för jävla gött att få höra de, speciellt från honom, som kan detta.
Sen måste jag bara tacka Emilie,
för den fina teckningen jag fick förut på Samhälls lektionen,
så grymt underbar du är! :) <3

Och ni ska jag avsluta med: MPB08B/MUPB08 - Ni är bra, riktigt bra!



You try, admit,
but you just cant fight the feeling inside.
You know it.
And I can see it in your eyes,
that you want me.
I can see it in the way that you are watching me.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0