Naive .

Jag vet, och alla andra vet att det är människans instinkt.
Det är inget konstigt med det,
men man borde egentligen förbise detta,
och göra på det sättet man själv tycker är rätt,
inte på det sättet alla andra tycker eller tror är rätt.
Jag tror jag vet hur du känner, för jag känner precis likadant.
Men pga. att det är som det är så är det näst intill omöjligt,
att det ska bli så som man innerst inne vill.
Det är svårt att veta att det är så,
veta att det egentligen är mycket få,
som vågar sticka ut och göra som dom själva vill,
inte som någon annan vill.
Och det skrämmer mig.

Jag kan inte veta säkert,
men jag tror att du innerst inne,
är en sån person som vågar gå emot detta,
och följa din egen röst.
Jag hoppas att jag har rätt,
och om jag har det,
så skulle det göra mig till den lyckligaste i hela världen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0