Tårtkalas!

Hellu!

Idag va de skola, och den började med ett kanon firande av Malin som fyllde 16, grattis till dig :) Och för att fira detta så hade vi tänkt ut något alldeles extra.. De blev en tårta men en grön marsipankuk på (Bilden) sen fick hon några kondomer och handbojor, haha snacka om att vi e sjuka! ;D Men fyfan va klockrent de va när vi hade släckt ner i klassrummet och kom insjungandes, och man såg Malins min, haha så grymt nice ändå! ;) Sen blev de lite so, fick sluta lite tidigare så då tog vi en fika. Sen va de engelska, lunch, multimedia och sist så hade vi estetisk verksamhet, då vi gjorde charader på olika filmer och tv-serier, haha fyfan va kul de va asså ;D Fick sluta lite tidigare så tog 15:05 bussen hem. Resten av dagen har jag skrivit klart min svenska novell, sen renskrivt den, duschat och kollat på idol. Ska nog snart lägga mig och kolla på nån film elle så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0