Allt, men ändå ingenting alls ..

Denna dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt att den skulle bli ^^

- Vi börjar 08:00 hos doktorn, fick sitta och vänta i typ 20 minuter tills jag fick komma och snacka me en läkare. Hon ställde massa frågor och sen så snackade vi lite och kom överrens om att jag ska börja ta hormontabletter. Vilket gör att mitt humör kommer att gå upp och ner, kan både bli deprimerad och glad väldigt lätt osv, känns ganska jobbigt att de kan bli så :/ Så är jag inte mitt vanliga jag så vet ni varför iaf ^^
Efter detta så fick jag gå till en annan läkare som skulle ta blodprover på mig, men dom kunde tydligen inte göra det då utan jag fick en ny tid, klockan: 12:45 idag.

- Åker till skolan och kommer dit kanske 09:05, satt där och väntade tills att engelskan började (vilket va 09:40). På engelskan så skrev vi ett brev, vi fick skriva antingen att CV eller ett klagobrev. Jag valde att skriva att klagobrev, blev faktiskt riktigt nöjd måste jag säga (:

- Sen va de lunch, följt utav att jag drog in till doktorn igen. Kommer dit vid 12:40, får komma in till läkaren och så börjar det.. Jag är ju så fruktansvärt nålrädd så de är inte sant! Började skaka och kände bara hur tårarna kom, fyfan va jag hatar de! Och, de värsta av allt va att hon skulle egentligen ha stuckit mig i mitt vänstra armveck men de gick fan inte, fick ju panik när hon stack mig för andra gången där. Vi höll på i säkert 20 minuter med att försöka få det att gå, men nej! Så vi testade i högra istället, och då funkade det, vilken lättnad det va asså!

- Går därifrån och kommer till skolan lite senare än räknat, vilket gjorde att jag missade hela Multimedia lektionen. Men de gjorde inget, hehe ;D När jag kommer tillbaka till skolan så va de dags för Estetiskverksamhet - Drama då vi fick se några scener ifrån två olika filmer och sen så skulle vi analyser dom lite och så. Fick sluta tidigare, rättare sagt 14:30 så tog 15:10 bussen hem.

- Sen dess har jag : Sovit lite, Ätit, chillat, suttit vid datan och just nu så kollar jag på idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0