Chippendales!

Skolan har sett ut såhär idag:

Börjar 08:10 då hade vi SO, antecknade en massa om regeringen osv. Fick veta va läraren tyckte om våran redovisning igår, Vi fick riktigt bra respons, trodde att de skulle vara nått han inte gillade men han tyckte att de va kanonbra. Vilket självklart kändes underbart! ;D Sen hade vi Engelska då vi b.l.a läste i våran engelska bok som vi har. Sen va de lunch då Jag, Ellinor, Lina, Emilie, Malin, Jenny, Julia, Niki, Emil, Coffe och Henke gick och käkade på donken, vi skulle egentligen ha käkat tacosbuffé men den hade inte öppnat så vi drog till donken ist ;D haha fyfan va kul man kan ha då, vi satt fan o skrattade hela tiden! Ända tills att käringa kom o sa att vi får va tysta, för att citera henne då : "Ni får vara lite tysta, detta är faktiskt en resturang" Sen när fan va donken en "resturang" :O haha. Vi körde också "gris" med en isbit.. Emil är ju ganska pricksäker, han satte en isbit innanför min tröja. Haha! Efter detta så hade vi Multimedia då vi fick göra vad vi ville ( vilket jag tycker är som roligast, när man bara får sitta och chilla och lära sig saker man själv vill lära sig ) Med andra ord, så körde jag fritt i Photoshop! Blev riktigt nöjd med de jag åstakom måste jag säga :) Sista lektionen hade vi Estetiskverksamhet, då vi kollade klart på en film som vi började kolla på förra fredagen. Den handlade om chippendales (manliga strippor) . haha fyfan vilken film ändå, slutet va ju ganska.. mycket naket ..men vafan! ;) Personligen så tyckte jag att jag fick en speciell "connection" med han med "porrblicken" , han va inte att leka med, haha ;) Men men, efter att filmen va klar så skulle vi spela upp två olika scener ur filmen. Jag och Emile vs. Alex och Henke.. haha så jääävla klockrent ändå! Och sen så körde jag och Emilie en annan scen själva, jaa. ja kan ju säga att personligen så diggade jag avslutet grymt mycket ;) haha. Slutar typ 15:00.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-03 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0