Drömmen ..

Dagen :

- Börjar skolan 08:10 då vi har Mediekunskap, vi skrev lite och sen va de dags att fortsätta att analysera olika tidningar, efter många om och men så kom vi igång, hehe ;D

- Hade en kort rast och sen va de dags för Engelska. Halva lektionen så gjorde vi en liten lek, typ som charader fast vi fick ett ord eller en mening på engelska och sen så skulle vi rita de på tavlan samtidigt som dom andra skulle gissa vad det var. De va riktigt kul asså, haha. Vårat lag vann ju då, överlägset ;) haha Ellinor , du va ju fan grym på de :O Tror att du har en dold talang när de gäller detta asså ;)

- Lunch och sen va de dags för Mediaproduktion - Foto. Då vi satt och gick igenom Photoshop lite, läraren visade olika saker och sen va de dags för en liten paus på ca 20 minuter. Efter de så fick vi gå ut och fota ett eget skivomslag till en låt som vi gillar jag valde Kent - Socker (Bilden) Det är mina läppar med just socker på, hehe. Men blev inte riktigt nöjd så ska fixa vidare med den, men för tillfället så ser den ut såhär :) Mitt i allt detta så hör vi hur brandlarmet går igång (det va tydligen en branövning) vi gick ut och fick ställa oss i led osv. Ganska onödigt egentligen eftersom att alla ba stog där, o gjorde inget. Men men, skulle egentligen ha haft Multimedia efter detta men mådde dåligt så åkte hem med 15:10 bussen.

Mitt skivomslag :



Låten : Kent - Socker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0