Full rulle!

Hallå eller!

Idag hare varit full rulle asså! Dagen började med att jag vaknade vid 09:30 (fick värsta goa sovmorgonen, eftersom att jag va ledig idag) när jag hade vaknat till så gick jag ut i köket och käkade frulle. Sen va de dags att börja plugga, började med att läsa över 100 sidor i min engelska bok, fick läst klart den, gött som fan! Sen en liten paus och sen va de dags för Mediekunskapen. Skrev rent allt som vi hade skrivit igår, de blev sammanlagt 7 handskrivna A4 sidor, känner mig riktigt stolt :) Sen fixade jag me massa grejer i mitt rum, tog hand om disken och tvättade kläder. Sen va de dags att käka lite lunch. Efter de så tränade jag och sen va de duschen som gällde. Sen fixade jag mina naglar och sen kom madde och pappa hem. Då blev de mat, så hjälpte pappa att göra den med. och nu sitter jag här, ska snart göra matteläxa och sen sova, jag är fan dödstrött!

Fuck åt helvete, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0