Godnatt folket!

Sitter här och lyssnar på lite olika Sugarplum Fairy låtar, måste säga att dom är ju grymt bra asså! Diggar "She" , "Let me try"och "The escapologist" grymt mycket. Om ni inte har hört dom så rekommenderar jag att ni ska lyssna på dom, omgående ;D hehe.

Klockan är snart 00:45 och jag ska strax gå och sussa, kanske blir att jag kollar på nån film med. Får se hur jag gör :) Glömde säga de i mitt förra inlägg men syrrans kille är här över helgen, asså jag dör nästan när jag ser dom två. Dom är ju så grymt jääävla söta tillsammans!

Det är just i sånna här stunder som man vekligen känner att man själv saknar nån att kramar och pussa, man saknar kärleken helt enkelt. Inte för att jag missunnar andra kärlek, tvärt om! Jag blir jätteglad när jag ser några som är kära, det är verkligen jättefint att se. Man önskar bara att man själv kunde få känna kärlek, precis som alla andra runt omkring en.



I got the clue from your looking at me,
tired of waiting for you to turn me on.
It's gettin' late and this is my last dance,
are you gonna take your last chance?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0