Håll om mig .

Dagen :

Skolan 09:00, då vi hade foto, va och tog massa kort me folket och sen va de lunch. Efter de så fixade vi me bilderna i photoshop och gjorde färdigt cd-omslagen ( jag va redan färdig så gjorde en till ) Sen va de matte, då våran lärare va sjuk så rektorn hoppade in som vikarie. Så först så hade vi en liten "namnlek" eftersom att vi har fått 4 nya killar i klassen. haha, jag måste säga att jag blev imponerad av Pontus, som kunde alla namnen fast han bara har gått här i 2 dagar :O Om man jämför med sånna som har gått där från första början, och fortfarande inte kan allas namn :O  haha. Efter de så fick vi räkna matte, jaaa.. de blev la inte så himla mycket matte räknat, de eldades lite på en penna och flummades en hel del kan jag ju säga.. men inget allvarligt , hehe ;D Sista lektionen hade vi Mediekunskap då jag, alex, peter och daniel gasade på som fan med vårat grupparbete, blev klara och hade till och med lite tid kvar. Sen drog jag till bollebygd, i regnet.. jäävla skit väder säger ja ba! fuck åt helvete me de. Kommer till bollebygd vid 17-tiden då jag, syrran och pappa drog och käkade. och sen va de hem till hindås och nu sitter jag här. har tränat och sitter och chillar just nu ^^ Så jääävla gött att vara ledig imon asså, de e efterlängtat kan ja ju säga ;)

Idag, är det EN VECKA kvar tills att PRISON BREAK börjar!!
Fyfan va jag har längtat efter detta ögonblick asså ;) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0