Is this love?

Älskling,
du vet inte vad du håller på med,
du vet inte hur det kommer att bli,
du vet inte att de kommer att sluta illa.

" Du vet inte att jag vet, inte än iaf. "




Dagen :

- Skolan 08:10 då vi hade svenska,eftersom att Lina missade tåget och Charlotta va sjuk så fick jag och Jenny köra på, och då menar ja verkligen köra på. Vill inte påstå nått, but we rock! ;) haha.

- Nästan direkt efter svenskan så hade vi matte, då vi hela lektionen körde på me en "oförberedd matteläxa"

- Sen va de lunch. Och efter de så skulle vi egentligen ha haft SO men läraren va sjuk så lektionen va insälld. Vilket gjorde att vi hade närmare 2 h rast och sen så väntade en idrotts lektion. Ganska onödigt att vänta i 2 h så vi gick och snackade me idrottsläraren och vi fick börja tidigare. Så jag, Lina, Ellinor och Nicki körde tennis, haha de gick inte så himla bra för mig men de va roligt :) Slutade ca 13:05, vilket gjorde att jag missade 13:10 bussen, men jag hoppades på att kunna hinna me 13:31 tåget, men neej. Så satt och snackade med Nicki på Södra Torget i typ 45 minuter. Sen klockan 14:10 så kom bussen, men va tror ni inte händer då? Jooo, bussjäveln går sönder.. Fuck åt helvete me den skiten! Så dom fick fixa en ny buss så vi kom inte iväg förens ca: 14:25, kommer till Bollebygd vid 15:00.

- Resten av dagen har jag chillat, läst i min engelska bok (som jag va duktig att låna om idag) och sen varit ute och gått me mamma :)

- Imon blir de läkaren 08:00, fyfan. jag vill inte dit! det suger. Och vet ni vad som suger ännu mera?! Joo, vi börjar egentligen 08:10 imon och då ska vi ha SO (men läraren är ledig imon så den är inställd, vilket gör att vi ska börjar 09:40 imon. Och de hade jag gärna gjort, har fan sett fram emot sovmorgon men neej, nu ska man till en läkare 08:00 på morgonen.....
*Tummen upp för det!* Not!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll! :D

2008-10-09 @ 20:03:55
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Micha

Tack desamma :)

2008-10-09 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0