Ny design!

Ja, då va de dags för en uppdatering på bloggen, känner att de va änna dags nu.
Blev riktigt nöjd me bannern (:

Jag ska börja skriva mer i bloggen, men framförallt så ska jag lägga in allt mer utav mina bilder, vill man komma nån vart me foto så måste man ju börja synas. Och de känns som om de är min tur att synas nu (:



På bilden : Mina läppar (med socker på), en bild på en växt med vattendroppar som jag har tagit.
Texterna : " Se, älska, upplev . "
" Livet är inte de dagar du levt, utan de dagar du minns.. "
och sist " Michaela.W - blogg "



Forget about people in your past,
 because there's a reason why they
didn't make it to your future.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0