"Rik vs. Fattig"

- Skolan börjar 09:00 då vi har Mediaproduktion, vi började me foto idag.
Fyfan va kul asså! Har verkligen längtat efter de. Jag, Emilie, Jenny och Nicki va i en grupp och vi skulle välja ett tema att fota. Vi valde "Rik vs. Fattig" Fick massa bilder, tog över 300 st :O haha. Fan va kul de va asså.

- Lunch klockan 10:30 och sen va de tillbaka till foto som gällde, men denna gången satte vi oss vid en data och valde ut 8 st bilder som vi skulle ha me i vårat tema. Sätter oss och börjar arbeta med två bilder var i Photoshop. Blev riktigt bra måste ja säga :)

- Matte, då vi räknade på som bara den, låg lite efter så fick lite stresskänsla där ett tag men de löste sig tillslut :) hehe. 

- Sist så hade vi Mediekunskap då vi fick skriva en hel del, vi delade in oss i grupper och så ska vi göra en gruppuppgift som handlar om olika tidningar. Jag kom med Alex, Daniel och Peter, vi fick också tillbaka våra prov. Och detta gott folk, förbryllar mig en aning, för på pappret så står de att ja fick G+ och på adela ( LBS - sida där man kan se betyg osv ) så står de att jag fick VG. Hur ligger de till egentligen? Jag personligen tolkar de gärna som om ja har fått VG (A) haha ;) men får ta mig ett snack me läraren om detta och se va han säger.

Innan jag avslutar här så vill jag bara säga..

Emilie, tack så mycket för allt du sa till mig och för att du lyssnade på mig,
de värmde verkligen att få höra de!
Du är seriöst en helt underbar människa :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0