Sexsnack vs. Skrattattacker = En hel crazy dag!

Dagen:

Skola 08:10 då vi hade Svenska. haha den lektionen innehöll väldigt, väldigt, väldigt mycket skratt och sexsnack mellan mig, Lina, Jenny, Ellinor och Emil. För att citera två utav dessa personer : "Ta den i röven" och "Killar som gillar analsex måste ju vara gay innerst inne" haha! Och inte nog med det, man hörde oss skratta minst 20 meter bort och så kom de en kille från nån annan klass som sa att vi måste vara tystare. Dom hörde tydligen allt vi sa... :| haha fyfan vilken sjuk morgon! Efter denna starten så hade vi matte, som b.la. innehöll att vi fick reda på va vi fick på provet + att vi hade ett oförberett läxförhör. Lunch i 35 minuter följt av So, då vi hade redovisning om vårat parti, de gick bra tycker jag (: Och sist så hade vi idrott men vi hade teori idag, satt och kollade på en film och skulle sen svara på frågor om filmen och så diskuterade vi lite runt hälsa och så. Slutar typ 14:30 då jag, Lina och Ellinor drog till olika affärer, dom kollade runt lite och jag letade jobb. Ska skicka in 5-6 st CV (Jobb ansökan) till olika butiker och så ska vi se vilken jag får jobb på, spännande (: Tar 16:10 bussen hem kommer hem ca 17:00, käkar och så. Sen bar de av dit jag skulle göra hålet i örat. Blev riktigt nöjd :) Och nu sitter jag här, snackar på msn och ska snart kolla på Idol :) Btw, på tal om Idol, det var ju helt fel person som åkte ur igår, Jenny skulle ha åkt ut och inte Linda!

Såhär blev det när jag tog hål i örat (pilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0