Soul meets body .

Dagen :

Skolan började 08:10 med Mediekunskap då vi gick igenom läxan som vi hade tills idag, sen så skrev vi lite och fick en hem uppgift om tidningar osv, som ska vara klar nästa onsdag, kul.. not! Sen va de dags för engelska då jag började skriva lite på min engelska recension, detta va följt av lunch och sen drog jag, Lina och Ellinor till EKO hallen, jag skulle köpa fotoram och batterier. Sen så hade vi Mediaproduktion - Foto i typ 3 timmar. Folk fotade, fixade bilder i photoshop och i slutet av lektionen så kollade vi på allas CD - omslag och lyssnade på låten, och kollade om det passade. Sist så hade vi Multimedia, då vi fick hålla på i Flash och Photoshop, började så smått med våran hemuppgift som vi fick. Fuck va mycket vi har tills nästa vecka :O Hur ska man hinna me allt? :S Men men, de e la sånt man får ta, eftersom att veckan efter de så är det LOV! Fucking underbart och grymt efterlängtat måste jag säga! :D Tog 16:35 bussen hem, kommer till Bollebygd vid 17:10 och pappa hämtar mig där. Kommer hem till honom, käkar, pluggar, tränar, duschar och nu ska jag ta de chill och kolla lite på tv och sen sova.

Ha de gött fölket! Pösshej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0