This is the sound of freedom .

Dagen :

Skolan började 08:10 med att vi hade Mediekunskap, gjorde färdigt min "hemskriving" och lämnade in den, gött att de e borta nu :) Sen va de dags för engelska, då jag fixade lite ganna med min engelska recension och lämnade in den men, gött värre! Sen va de lunch följt av Mediaproduktion - Foto. Datorerna laggade då så vi fick gå ut och fota vart vi ville i ca 2,5 timmar, underbart! Jag, Charlotta och Ellinor drog in till stan och fotade massa. Det va nog så att alla fåglar blev lite irriterade eller något på oss så dom började attakera oss, vilket resulterade i att jag och Ellinor skrek för fulla muggar, och ja... de hördes ju inte alls mycket, neejdå. haha! Efter lite fotade så träffade jag Sophia, hälsade på henne lite snabbt på henne prao och sen bar de av till skolan igen, la in bilderna och började jobba med dom. Han inte så himla långt men fick gjort lite på några iallafall. Sist så hade vi Multimedia, då vi höll på i Flash. Kommer till bollebygd vid 17:10 och då handlas det lite och sen bar de av hem till pappa, där blev de tacos, grr på de! Och nu sitter jag här, ska strax plugga, träna och sen duscha.

Hade gött alla, pusspuss (:



Här kommer några utav de bilderna jag tog idag:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0