You are sick!

Dagen :

Började med att jag va hos läkaren 08:00, fett segt eftersom att käringa gjorde så att jag fick sova en timme mindre idag! Morr på de. Men men, skolan börjar iallafall klockan 09:00 då vi har Mediaproduktion - Foto och jag, Ellinor och Charlotta gick ut och fotade. Vi hade team höst idag, blev riktigt nice bilder måste jag säga :) Sen va de lunch, följt av mer foto då vi fixade med bilderna i photoshop och så. Sen va de matte, och sist mediekunskap då jag skrev på min inlämningsgrej, som ska vara inne på onsdag. Och jag fick fan rycket på datan, den va ju helt cp ju! Satt och skrev i writer och helt plötsligt så startar datan om sig, fick ju panik eftersom att jag inte hade sparat de jag hade skrivit :O Men alex gjorde min dag när han visade hur man gjorde för att få tillbaka de, tack :) Men sen, så fulade datan sig igen, och stängdes av, och den här gången ville den inte starta!! Fan va arg ja va asså, men då så hittade Ellinor felet, de va en sladd som inte satt i ordentligt, antagligen så va de nån form av glapp i den me. Men men, de löste sig tillslut iaf :) Drog hem, kommer till bollebygd vid 17:10 och sen bar de av hem till pappa. Käkade och nu sitter jag här, ska strax plugga och träna.

Sen, idag... klockan 22:00 på 3.an.... så är det PRISON BREAK!!! Fyfan va jag har längtat efter det asså!! Lööve <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0