10/9

Skola idag 08:10, segt som fan. Hade först mediekunskap, skrev bara en jäävla massa och så. Sen va de rast, följt av Engelska och sen va de lunch. Mediaproduktion i 3 timmar, segt men ändå kul eftersom att vi tankade in våran film i datan, klippte färdigt den och la till musik osv. haha, jag fick världens ryck och började asgarva, och när jag väl skrattade så började Emilie, Julia, Ellinor och Lina skratta.. och de slutade me att alla halvt låg över datorerna och tangentborden och dog av skratt. haha, fyfan asså. Hade sist Mulitimedia, fixade lite i photoshop och adobe flash. Tog bussen 16:35 till bollebygd, där pappa hämtar mig och sen åker vi hem till honom. Mat, lite plugg och snacka ett bra tag me Emma babe, saknar sönder för fan! Åker nog till henne nästa helg, elle så kommer hon hit :D Nu sitter jag och kollar på idol, chill värre ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0