Cold as ice.

Sammanfattning om fredagen,lördagen och söndagen.

Fredag : Mådde dåligt så jag var hemma, blev ingen Håkan Hellström heller :(
Hade hemma kväll me mamma, de va nice de me :)

Lördag : Åker till Borås me mamma och madde vid halv 10. Är där ca 10, kollar på skor och jackor. Fick köpt två par skor, gött värre (: Köpte också Prison Break Säsong 3, fan va nice!! ;D Träffade Emma, hennes mamma och Jocke vid tolv tiden, kollade lite i stan med dom efter ett tag så åker jag och Emma iväg till knalleland. Drog till Donken och framåt 14:30 tiden så möter Sophia och Maria oss där, och efter en liten stund så kommer Hanna med :) Käkar lite och sen bär de av till massa affärer, köper två par trosor på Gina och spanar in lite saker jag kanske ska köpa i veckan som kommer. Vid 16:30 tiden så åker Hanna hem, hon mådde inte så bra. Framåt 18-tiden så åker jag, Emma, Sophia och Maria till Södra Torget. Jag och Emma tar en buss till Coop Forum medans Maria och Sophia tar en buss hem till Bollebygd. Emma och jag handlar lite på Coop och sen går vi hem tll henne och käkar. Vid 20-tiden så drar jag och Emma och köper Cola och godis, och sen bar de av hem till henne och kolla på The Notebook, seriöst den bästa filmen jag har sett! Började ju fan gråta i slutet, så jäävla sorlig! Filmen va klar typ 23:00, då fixade vi oss och la oss i sängen, satte på datan och satt och kollade runt på internet i ca 2 timmar, så vid klockan ett på natten så släcker vi ner och söver.

Söndag : Vaknar lite i 11 på morgonen, chillar och käkar frulle.Sen va de dags att arbeta lite, fick hjälpa Emma att göra slingor i hennes hår. Asså fyfan va starkt det medlet man färgar med luktar, de gick ju nästan inte att andas, usch! Men de blev grymt fint :) Haha, de gick ju bra när jag skulle hjälpa henne att sköllja ur färgningsmedlet ur håret...  Hennes tröja va ju en aning blöt kan ja ju säga, iallafall på ryggen. haha! Jag tog 14:40 bussen hem till bollebygd, är hos mamma typ 15:40. Lite efter 18-tiden så åkte jag, Mamma och Madde till pappa, käkade god mat och kollade på Parlamentet :) Åkte hem 21:00 och när jag kom hem så satte jag mig direkt och kollade på Mord i sinnet, så grymt bra de är asså! Just nu är det paus och nyheter, men sen började det igen, sen ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0