Dissen .

Dagen började med skolan klockan 9, då vi hade Mediaproduktion, sen rast då jag, Lina och Ellinor gick och kollade lite i knalleland och sen drog vi och käkade. Sen va de Mediaproduktion igen, då vi filmade klart våran film, så nästa lektion så ska vi tanka över den på datan och klippa den, gött (: Sen va de rast, matte då vi delades in i grupper, jag, Lina och Ellinor gick ut och fråga folk på stan vad dom föredrog Piercing, tatuering, båda eller inget. 50% föredrog tatuering 30% föredrog båda och 20% föredrog inget utav de.. Men ingen föredrog piercing.. haha. Vi fick också konstaterat att man ska fan inte fråga gammla gubbar och kärring för dom bara ignorerar en totalt, fyfan vilken diss ändå! :O haha. Sist hade vi Mediekunskap då vi analyserade tidningar och sånt. Tog 16:35 bussen hem, pappa hämtade mig i Bollebygd och så åkte vi hem till honom. Kommer hit vid 18-tiden, käkar och nu sitter jag här. Ska snart plugga lite matte, fuck! Men de positiva är att imon så börjar jag ett, ska bara dit och göra ett prov och sen hem igen. Vilket betyder... = Sovmorgon! oooh yeah baby! Nästa tisdag+onsdag (16/9 och 17/9) är jag ledig! suck on that fuckers! ;) 


Kommentarer
Postat av: sophia

fin bild michaela :):)

2008-09-10 @ 17:20:34
Postat av: Micha

Tack så mycket Sophia :)

2008-09-11 @ 18:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0