Full rulle!

åååh hej! Här sitter jag, trött som ett as och klockan är typ 19:20.
Såhär har min dag sett ut:

- Skolan, började 09.00 då vi hade Mediaproduktion - Ljud. Trodde de skulle vara riktigt nice men de va grymt segt och ganska tråkigt. Vi läste bara igenom 16 papper och sen va de dags att svara på massa frågor från texten vi precis hade läst, segt värre!

- Rast, då jag, Lina och Ellinor gick och kollade lite på stan och sen käkade vi lunch.

- Mediaproduktion igen, gick igenom frågorna och texten. Måste vi kunna de till provet nästa vecka.....

- Matte, då vi gick igenom va vi ska plugga på tills på provet, som också är nästa vecka......

- Och sist hade vi Mediekunskap, då vi gick igenom massa vi ska kunna tills provet... och hör och häpna gott folk, detta provet är också tills nästa vecka... jag ville bara gå och hänga mig själv eller något! Vafan händer?!

- Slutade 16:05 då jag och Ellinor gick och satte oss i en datasal, jag gjorde klart en grej i Flash, fan va gött att de e över (: hehe.

- Tog 17:10 bussen hem, kom till Bollebygd typ 17:45. Gick hem till mamma, och käkade lasagne, gött värre ;D Och nu sitter jag här, vet inte riktigt vad jag ska göra men de löser sig nog ;)

Imorgon och på onsdag är jag ledig, suck on that fuckers!! ;)

/ . Foto @ Michaela.W . / - ( Jag )


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0