Håll igång!

Skolan idag:

- Börjar 08:10 då de va dags för prov i mediekunskap. De kändes bra men tycker att vi hade lite för lite tid, fick stressa igenom massa men hoppas på att de gick bra :)

-  Rast och sen va de dags för Engelska, skrev ett litet "brev" elle vad man nu ska säga om hur jäävla bra jag är på allt. haha ( Misstolka inte detta, är inte det men man skulle överdriva massa när man skrev de så )

- Lunch och sen va de dags för prov i Mediaproduktion - Ljud. De gick för jävla bra måste jag säga, är mycket nöjd. Gjorde provet snabbare än räknat så hade 40 minuters rast då jag, Lina, Ellinor och Emelie gick och spanade lite i affärer och så.

- Sen va de tillbaka till Mediaproduktionen. Höll på i Adobe och fixade me ljudfiler och så.

- Rast och sen va de dags för Multimedia, grymt kul måste jag säga :D Skulle göra en animation i Flash med hjälp av Photoshop. Nice värre ;D

Nu :

- Är klockan strax 20:00 och jag sitter och väntar på att Idol ska börja, gött! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0