Idol .

4/9 - 08.

Har varit hemma idag med, är fortfarande sjuk. Men börjar känna mig bättre (:
Denna dagen har typ sett ut såhär :

- Vakna vid 8:30 utav mina grannar.. små killarna bråkade och skrek precis utanför mitt fönster.... Tack för de! not...

- Sen satt jag i soffan och slappade, kollade på tv osv.

- Datorn.

- Mer tv, käkade lasagne, mums!

- Sovit, tv, data.

- Kollat på Idol, vissa är ju rätt bra, och vissa är ju mindre bra..... Hahaha!

- Och nu sitter jag här, kollar lite på Hell's Kitchen, finalen idag ju. Jag vet inte vem jag tycker ska vinna, tycker faktiskt inte att någon utav dom är värda att vinna. Men de e ju bara va jag tycker (; hehe. 

- Sen blir de till att kolla på på Sex and the city och sen sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0