Sick!

ååååh, jäävla förkylning! Huvet dunkar och de känns som om de ska explodera, jag nyser hela tiden, snörvlar och det rinner ur ögonen. Greeeeeat!.. not.
Skolan började 8:30, då fick vi reda på va vi fick på datorkunskapen och sen va de till att göra några uppgifter och så. Drog sen hem me 11:10 bussen. Kommer hem vid 12 tiden. Sen va de sova,sova,sova och tv som gällde. Kollade på Parlamentet med mamma med, haha fyfan va roliga dom är asså! :D Magnus Betnér äger fan alla där ju ;) haha. Nu ska jag sova, igen.. hähä.
Imon blir de ingen skola för min del..

När jag går in på msn.se nu så kommer denna bilden upp :



Fick en smärre chock! Hade gärna bytt plats me den tjejen kan jag säga.. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0