Supermassive Black Hole

Fuck yeah! Idag är jag på topp, känns underbart!

Skolan började idag 08:10 med SO, då vi diskuterade politik. Jag, Lina, Ellinor och Charlotta skulle starta ett eget parti. Sen hade vi engelska, skulle översätta en låt från Engelska till Svenska eller tvärt om och jag valde att översätta Aviation - You were my everything. Grymt fin låt måste jag säga! Sen va de lunch, hade lite tid över så gick en snabbis och kollade i storknallen. Sen va de Multimedia då vi fick fria händer att arbeta i Photoshop CS3, fan va nice! Löööööve till det :)
Sist så hade vi Estetiskverksamhet då dom delade in alla i tre olika grupper och jag kom i dramagruppen. Hade jäävligt roligt kan jag be att få tala om, alla e ju så grymt goa asså (: haha, dagens bästa va ju ändå när alla låg på gölvet och jag helt plötsligt bryter ut i världens asgarv, kan fan inte sluta skratta och de slutar med att alla ligger där och asgarva på gölvet! Haha! Tog 15:10 bussen hem.
Åkte till pappa typ vid 19-tiden, hämtade min mobil (som har varit på lagning) snackade och kollade lite på tv, kom precis hem därifrån.
Vad händer nu? Jadu, det är en historia i sig .

Tack för mig, Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0