6/9 - 08

Här sitter jag, kom precis hem och klockan är ett snart.
Såhär har min dag sett ut :

- Vaknade vid nio, fixade mig och käkade frukost. Åkte sen vid 10:30 till Kungsbacka. Kommer dit, kollade runt lite och sen bar de av till tatueraren. Fyllde på min tatuering med färg, nice värre ;) De tog typ 20-30 min, efter de så köpte jag en present till min syrra.. hon kommer att gilla de ;) haha. Sen drog jag och mamma och fikade. Kärleksmums och cola, mums! pricken över "i.t" .

- Åkte sen hem, kom hem vid två tiden. Snackade en del i telefonen ett tag där och sen va de dags att fixa sig. Tog sen 15:54 bussen till Borås, och sen 16:20 bussen till Emma. Fan va glad jag blev när jag äntligen fick träffa henne! Saknat henne sååå.. :( Vi snackade en hel del, hon fick sin inflyttningspresent också.. En guldfärgad hand som man hänger smycken på (: Sen bar de av till södra torget, möter Maria där vid 18:10 och drar till Hemmakväll (Videomix) haha! Där vi skulle välja film... för normala människor så kanske de tar allt mellan 2-10 minuter att välja film. Men eftersom att vi är lite udda så tog det lite längre tid än räknat, rättare sagt ca 50 minuter..... haha! Vi e ju fan bäst ;) Det blev The Ring 2 "Japans version" Alla säger ju att den Japanska är mycket bättre än den Engelska så vi tog den. När vi väl va färdiga så tog vi en buss till Hanna. Hon höll på att göra mat, rättare sagt Lasagne...omg, så jäävla gott asså! Efter ett litet tag så kom Sophia med :) Vi käkar mat, skattar och har kul :) Sen blev de film, chips och cola, och jag kan ju säga att den Japanska är inte bättre än den Engelska, den sööööööööög med enkla ord :) haha. Men ibland så blev de ganska läskigt, och det tror jag att Hannas grannar hörde... Ganska så bra faktiskt... haha. Dagen avslutas med lite vanilj och krokant glass, perfekt slut på dagen ;) Och Sophia... du behöver inte skämmas för hur du såg ut när du följde oss ut till bussen ;) De ända du glömde va diskhandskarna.. resten va perffa ;) haha. Kommer in till Södra torget, säger hej då till Emma och sen gick jag och Maria bort till Resecentrum och tog 100 bussen 00:05 därifrån. Kommer till Bollebygd vid 00:25. Får skjuts hem sen, utav Maria som övningskörde, fan va grym du va på de Maria! :D Och nu sitter jag här, ska snart sova. Hade gött! Pusshej (:

Här kommer de en bild från idag när jag va hos tatueraren .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0