Pendla

Sovmorgon idag som sagt, klockan ringde vid 9 tiden. chillade lite och drog sen och duschade. Käkade frukost och kollade lite på tv. Satte mig lite vid datan, fixade mig osv. Tar moppen till Hindås vid 12:30, tankar och åker sen till Bollebygd. Tar tåget 12:14 till Borås, kommer till skolan vid 13-tiden sätter mig och skriver mitt Svenska prov, de tog 1 timme och 20 minuter typ. Gick sen och kollade lite i stan och tog sen bussen till Södra torget. Tar 15:10 bussen till Bollebygd, tar sen moppen till mamma och hämtar syrran. Kör sen hem till pappa, käkar, pluggar och nu sitter jag här.. Kollar lite på Top Model 10. Resten av kvällen ska jag tillbringa vid tv.n och sen sova! hehe.

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0