Welcome to the party baby!

Igår va de fest hos Hanna, ungefär såhär så gårdagen ut för min del :

Åker in med 18:27 bussen till Borås med Maria. Möter Emilie och åker till Hanna. Då va de inga där så vi satt och chillade lite, fixade musiken osv. Sen kom Linda, Tobbe och David, dom hade varit och fixat lite grejer ;) Sen kom Emilies kompis Ida, sen kom Sophia och lite senare kom de en jääävla massa och jag kommer inte ihåg namnet på alla men de va Niklas, Greken, Andre ... aa, de va nog dom jag kom ihåg va dom hette. haha xD Men men, grymt goa människor iallafall :) Sen komme Ramme, Robin och Crippa. Och sen kom de lite till och sen lite till, ganska många där tillslut ju :) Sen framåt tolv-tiden så gick några och sen vid ett elle nåt så gick de några till. Kommer inte riktigt ihåg när alla gick men somnade iallafall hos Hanna vid 3:30. Vaknar vid 9:30, käkar frukost och fixar lite i lägenheten. Går sen och pantar massa flaskor och burkar, fick fan ihop 71 kr, räääätt mycket flaskor o burkar asså :O Tog sen 12:08 bussen till Södra Torget där Hanna och jag gick runt lite och fotade (bilder kommer) tar sen 12:40 bussen hem till Bollebygd. Resten av dagen har jag chillat, pluggat, kollat på Miami Ink och nu sitter jag och kolla på Hål i väggen, sen blir de Mord i sinnet me mamma och sen sova :)

Måste tacka Hanna för en underbart rolig kväll, kanon kul verkligen :)

Här kommer lite bilder från igår, Enjoy! (:

Fölk.


Emilie och jag.


Fölk.


Party party!


Fölk.


Fölk.


Party people!


Fölk.


Emilie, Ramme och Ida.


Maria och Sophia.


Emilie och Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0