Here comes the summers son

Har inte skrivit på ett bra tag nu, har varit mycket hit och dit, många känslor har varit uppe på tapeten och allt har innefattat mycket blandade känslor den sista tiden. Måste släppa mycket utav de nu, tyvärr. Hemskt att gå och känna så, såpass länge och sen så krossas allt på en sekund. Men that's life, nu är det dags att ta nya tag och kämpa vidare med mitt liv och allt som det innefattar! :)

-

Den senaste veckan har varit den goaste på mycket länge, haft mycket ledighet, underbart väder, mycket fotande, många goa stunder med underbara människor och nästan inga prov, läxor eller inlämningar (vilket är mycket ovanligt med tanke på att lovet börjar imon, och det brukar alltid vara en himla massa grejer att göra dessa dagar) . Livet känns mycket lättare på många plan måste jag säga. Imorgon så är det fredag och det är skolan som står först på schemat, efter det så blir det till att sola på sunhouse med Emilie och sen ska hon med mig hem och sova hos mig :) Ska bli mycket trevligt! :D På lördag så är det fest med tjejerna, längtar galet mycket ;D

-

Imorgon (3/4) så är det enbart 5 månader kvar tills att jag, Emma och Hanna drar till Alicante, fyfan va underbart! Och på tal om Alicante, Emma är i Alicante i detta nu och jag saknar henne så galet mycket :( Hoppas att hon har det bra, att hon njuter av solen och solar lite åt mig med när hon ändå är igång ;)<3 haha


<3


Kommentarer
Postat av: Lotta

ha så roligt med emilie :)



vart ska ni festa ngnstans :)?

2009-04-03 @ 18:50:05
Postat av: Michaela

Tack så mycket :)



vi va hos ellinor och sen på en annan fest :)

2009-04-05 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0