Don't stop move your body!

Denna helgen har innehållt både det ena och det andra, i fredags så va de skola, sen åkte jag och Emilie och solade på sunhouse och sen åkte vi hem till mig. Hade en kanon go kväll med mycket skratt och kul :) På lördagen så åkte vi in till Borås och mötte upp Malin och Lina, vi åkte i samlad trupp till Tranemo där Ellinor och Jonas (Ellinors pojkvän) väntade, alla tjejerna åkte hem till Ellinor och hade lite tjejmiddag och fixade oss. Åkte sen hem till Jonas och hade en liten förfest med några av hans kompisar. Runt 21:30-22:00 så blev vi körda utav Kotten och Johannes till Dalstorp där det va lokalfest, där vi hade kanonkul med mycket dans, skratt och galet mycket folk, vi stannade där fram till ungefär 2, efter de va vi tyvärr tvungna att gå för polisen kom dit. Vi mellanlandade hos Jonas där vi kollade på slutet av "White chicks" och degade lite. Toan va lite trång och överbefolkad ett tag där, men de löste jag ganska så snyggt måste jag säga..ingen fortsättning på de.. ;) haha. *skäms* :$ Efter många om och men så kom vi hem till Ellinor igen, där vi käkade lite och sen va de sängen som gällde, låg och snackade till 4 och sen slocknade alla. Vaknade sen imorses vid 10 tiden, bakis som bara den, låg och pratade en stund om gårdagen, gick upp och käkade frukost och sen bar de hemåt. Resten av dagen har jag sovit, tagit de lugnt och duschat. Tack så mycket för en kanon helg tjejer, detta måste vi göra om snart igen! :D Ni är så galet fina och underbara! :)<33



Här kommer lite bilder från gårdagen :)

Rock This Party,
Dance everybody!
Make it hot in this party,
Don't stop move your body!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0