Congratulations!

Hmm, nu sitter man här och klockan ska snart passera 00:00 på skärtorsdagen och då gå över till långfredagen. Skumt att tiden går så grymt fort som den ändå gör, lovet är ju snart slut? Eller ja, snart och snart.. börjar på onsdag igen men ändå, när lovet började så tänkte man att man skulle hinna med en hel hög med olika saker och kolla nu, över halva lovet så har jag varit sjuk, jävla influensa asså. Men idag så va de lite bättre iaf, va såpass pigg så att jag har varit uppe ur sängen och fått gjort en hel del faktiskt. Runt 12 tiden idag så träffade jag Emma som precis hade landat i Sverige efter 2 hela veckor i Spanien, galet brun va hon.. seriöst, drar åt sig solen som en svamp ju :O Kanske va en lite skum liknelse men ni fattar ;D Härligt att träffa henne va de, har saknat henne riktigt mycket :( Efter Emmas visit så åkte jag, mamma och syrran till gbg, där möttes vi upp av pappa, farmor och farfar med. Alla hade samlats hemma hos mormor och morfar för att fira mamma och morfar, som trevligt nog båda fyller år idag! Så ett stort grattis till min mamma som fyller 46 och till min morfar som fyller 67 idag! :D Grymt att dom fyller år på samma dag måste jag säga :O Morfar fick ju mamma när han fyllde 21, kan nog tänka mig att de va den bästa födelsedags presenten man kan få (: Men iaf, firandet blev riktigt lyckat och alla va glada! :)
Nu så sitter jag och lyssnar på lite musik, ni vet sånna gamla godingar som man lyssnade sönder när dom va nya, men som man nu känner ett litet sug efter.. ja, det kan nästan beskrivas som en längtan.

Ne, nu ska jag släcka och dra mig tillbaka till min säng. Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi det var kul att träffa dig igen också:D<3

2009-04-12 @ 12:01:49
URL: http://princesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0