You Should have Known Better.

Jag har inte varit så himla duktig på att uppdatera bloggen om man säger så, men det har bara blivit så. Har vissa perioder då jag uppdaterar 24/7 och andra perioder kan det vara riktigt sällsynt att se nya inlägg på min blogg. Men i vilket fall som helst, livet har flutit på som vanligt. Skolarbetet är en "pain in the ass, as usual" men det går riktigt bra ändå även fast det kan vara jobbigt, vännerna är underbara, familjen är starkare är någonsin skulle jag vilja påstå, betygen höjs mer än någonsin, värmen och solen har kommit, ja.. jag skulle nog kunna fortsätta en hel sida här känns det som men för att summera så måste jag säga att livet leker!

Imorgon så är jag ledig och då blir det till att ta fram kameran för här ska fotas! På onsdag är det skolan och efter det så blir det träning och plugg. På torsdag ska jag bege mig hem till Emilie och sova där till fredag, eftersom att vi är lediga. Sen på kvällen på fredag så är det fest hos Oskar vilket är mycket efterlängtat, har riktigt höga förväntningar på fredagen asså, det kommer bli en toppen dag! Sen efter festen så ska jag med Emilie hem och sova där igen :) Och ja, när helgen så sakteliga är så har det helt plötsligt blivit Maj månad, det är sjukt så tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0