Girls just wanna have fun!

6/8 - Idag blev de en planerad tjejkväll hos Ellinor tillsammans me Emma, Lina och Nicki, hade mycket trevligt! :) Men saknade både Malin och Emilie :( De blev både bad, grillad mat, tv-spel, otroligt mycket snack och skratt och massa annat :) På kvällen så satte vi oss på Ellinors inglasade altan och tände massa ljus och satt där och snackade ett bra tag, de va otroligt mysigt :) På fredagen så tog vi de lugnt, käkade lite och spelade tv-spel, haha har nog aldrig spelat så mycket tv-spel i hela mitt liv :O Men blev lite fäst vid Ellinors spel ;) hehe. Tack så mycket för en mysig och mycket rolig dag! :D<33



8/8 - Dagen började me att en stekare vid namn Emma kom cyklandes till min pappa. Från förmiddagen fram tills eftermiddagen så va de bad och sol som gällde! Fy så underbart gott de kan vara att sola och bli galet varm och sen bara möla ner i poolen, som för övrigt va 27 grader varm så de va himmelriket själv! :D Sen tog vi en tur i cabben och käkade, sen blev de film, vi såg på "Rånarna" Riktigt sevärd film måste jag säga :) Resten av kvällen bestod utav otroligt mycket skratt och mycket snack, speciellt om Spanien resan som närmar sig med stormsteg, bara 26 dagar kvar nu ju! :D:D Sen framåt 12 - tiden på natten så tog vi oss ett nattbad i poolen, mycket gott de! :)Allt avslutades me tända ljus och mycket snack innan de va dags att sova. Tack för en mycket mysig dag, alltid lika kul att ses! :D<33


10/8 (Idag) - De har varit riktigt soft idag, sov först till halv ett, sen blev de frukost och lite träning. Skulle egentligen solat me men vädret va inte på min sida idag så de får bli nån annan gång ^^ Satte mig och tog ner massa ny musik som jag förövrigt sitter och lyssnar igenom just nu, sen blev de lite mer träning följt av dusch. Nu väntar jag på att "Prison Break" ska börja. BTW, idag så är det bara 24 dagar kvar till Spanien resan!!! :| Det är NU som man känner att det är på g asså, nu börjar jag bli riktigt nervös och förväntansfull! Fyfan va underbart de kommer bli!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Michaela! Du vet väl att Skype bara är att logga in sig i? Kostar nada. Och om man vill kan man därifrån ladda ett konto med t.ex. 100 kr och välja ett land (USA då) och ringa till både fasta och mobila telefoner för 40 kr per månad. Men jag måste erkänna att det är inte lätt att vara på Skype på samma gång som Mli. 6 timmars skillnad...krångligt!

Michaela, om du visste hur glad du gjorde mig när du höll ditt underbara tal till Mli på hennes kalas! Vilken vän hon har!!! :)

2009-08-10 @ 22:44:13
Postat av: Michaela

Hej Lotta! ojdå, nee det visste jag inte :O Va härligt, jag ska ta en titt på det! :D ja, jag kan tänka mig att det är svårt, speciellt på vardagarna, med skolan och all träning. Det är säkert lättare på helgerna :) Ojdå, jag talade bara rätt ur hjärtat eller vad man nu ska säga, hehe. :)Tack så jättemycket!! :D

2009-08-18 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0