You're so damn hot!

Idag så var det slut på det roliga, idag så tog sommarlovet officiellt slut.
Men åå andra sidan.. så började det roliga med, nu tänker väll många : "Vad är detta för skum brud som tycker att det är roligt med skola?!" Jo, så är det. LBS är verkligen något som förgyller min vardag. Jag tycker om det, jag tycker om allt folk som är på skolan, lärarna är hur nice som helst och skolan är mysig och inbjudande. Jag gillar det! Men korridorerna fylls också av ett stort tomrum..Emilie är oerhört saknad, jag hoppas att detta året kommer gå supersnabbt så du kommer hit till oss igen :) Men hoppas självklart att du får en otrolig upplevelse i USA detta året!

Idag så började vi klockan 9 i amfion där vi fick träffa alla igen samt att rektorn pratade om massa nytt som händer på skolan.. shit, inte lite de heller :O Sen får vi träffa klf och se schemat osv och sen bar det av till stadsparken där vi hade massa roliga saker för oss. Vädret kunde inte heller ha varit bättre, så galet varmt och gött! Där höll vi till tills klockan va runt ett tiden, då fick vi sluta.. då åkte jag hem och la mig och stekte, brassade på me musik och njöt utav det underbara vädret! Imorgon så blir det NJR in the park med tjejerna, ska bli riktigt kul! :D

Idag är det förövrigt enbart 2 VECKOR kvar tills Alicante resan tillsammans med Emma och Hanna!!!!! :D:D:D Jag är taggade så det är galet! Vill åka NUUUU!



På bilden: Jenny, Emilie, Kenneth, Malin, Nicki och jag.



Kommentarer
Postat av: Mli

Fy shöven, fy shöven, fy shööööööven...... vad jag saknar er allihopa. Jag gillar denna bilden.



Kenneth :(



Du :'(

2009-08-26 @ 05:53:04
Postat av: Michaela

ååh, du ska bara veta hur mycket jag saknar dig Emilie!! :( jag SKA verkligen ta tag i detta med skype nu, måste få prata med dig!<333333

2009-08-27 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0